mandag den 6. januar 2014

Fejring

Som om at det ikke var nok ovenpå julens gaver og kager så må vi allerede i begyndelsen af januar på den igen, for begge piger har fødselsdag i denne uge. Karoline startede ballet i går, hvor vi fejrede hendes 6 års fødselsdag.





Vi havde en stille og rolig dag med glimmerlagkage om eftermiddagen, hvor Karolines veninde og familie kom forbi. Det føles som en god måde at holde fødselsdag på - at selve dagen er stille og rolig, og der er tid til at lege med gaverne. En af gaverne var Furby, som har huseret i blogland i løbet af efteråret. Jeg havde egentligt ikke tænkt, at det var noget for Karoline, men der må jeg erkende, at jeg har taget fejl. Hun ELSKER den allerede højt, og den følger hende over alt. Og vi voksne er også lidt betagede af det nuttede dyr.

En anden gave var den strikkede vest og hårsløjfen, som jeg havde lavet til Karoline. Opskriften på vesten er herfra, mens jeg har fået inspirationen til mønstret fra hende her.

Nu venter så børnehavebesøg i morgen, Luna Maries fødselsdag på fredag, og så slutter vi af med familiebrunch på søndag - og så ikke et ord mere om fødselsdage før til august!

6 kommentarer:

  1. Host host lige et par stykker mere d. 14 og 18 januar og igen til april….. Men endnu en gang STORT tillykke med den dejlige datter <3

    SvarSlet
  2. Kæmpe stort tillykke både til Karoline og til Jer :o) Lyder som en god måde at fejre på
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  3. Vi blev faktisk også enige om sidste år til albertes fødselsdag at det var sidste år at vi holdte fødselsdagen med gæster på selve dagen, for vi nåede jo slet ikke selv at hygge om hende.
    Troede lige sløjfen sad på vesten, det så fint ud :-) vi ses om lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan let skabe stress. Jeg nyder ihvertfald i år, at pigernes fødselsdage er fredede.

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...