fredag den 20. december 2013

37 cm. senere

Så er jeg kommet i gang med sweateren til mig selv - et nytårsfortsæt som jeg lavede tilbage i januar, hvor jeg besluttede, at jeg gerne ville lave en sweater med mønster for oven til mig selv. Og nu er jeg så i gang. Jeg har taget udgangspunkt i denne opskrift, men har valgt kun at lave mønstret for oven, da jeg ellers ville føle mig som lidt for meget mønstergris. Sweateren bliver som det meste andet strikket i højlandsuld fra Garnudsalg.



Jeg har lavet bulen (hvad er det for et ord by the way??) og er nu klar til ærmerne. Jeg har været ude og investere i en lang rundpind, for det er min plan, at weekenden skal bruges på at lære at lave magic loop - altså strikke ærmer på rundpind. Jeg har nærstuderet diverse videoer i ugens løb, og jeg glæder mig til at prøve kræfter med metoden. Og ellers er jeg på jagt efter simple hæklerier, som jeg kan have med i tasken, når jeg er på farten. Any ideas?

Ellers står weekenden i sutteafvænningens tegn. Efter alle jeres skønne indlæg omkring suttestoppet har vi besluttet, at Luna Marie i morgen afleverer sutten til julemanden. Så kryds venligst fingre for, at hun accepterer det hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...