torsdag den 14. november 2013

Hej vinter!

Vi har budt vinteren så for alvor velkommen i dag. Med 2 syge børn, som hoster og har feber, kommer alle minderne om de foregående vintre frem. Sender taknemmelige tanker til arbejdspladsen, som gør det muligt, at jeg kan blive hjemme hos pigerne. 


Men der er nu også noget hyggeligt ved vinteren. Vores 2 første hyacinter er lige på nippet til at springe ud, og duften bringer julestemningen frem, så måske skal noget af sygedagen også bruges på at finde en lillebitte smule julepynt frem?

Pigerne er ikke meget værd i dag. De er slatne på sofaen, så der bliver også tid til at få strikket videre på  sweateren her til mig selv. Jeg strikker i højlandsuld og mohairsilke, og jeg er ret sikker på, at den kommer til at bo på mig hele vinteren.

Og imens kigger jeg på de fine huse, som min kollega laver sammen med sin familie. De er håndlavede og smukke på lige nøjagtig den enkle måde, som jeg elsker - se mere her

Hav en dejlig torsdag!

2 kommentarer:

  1. De er rigtige fine husene :) God bedring til jer - man slipper nok ikke helt uden snue. Her har vi startet med en omgang lus.. jep det er det nemlig også sæson for (og det har jeg så aldrig prøvet før.. sikke da et arbejde, godt han har kort og lyst hår) :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er panisk angst for lus, og heldigvis har vi været forskånet indtil nu. Så hellere en omgang influenza:-) Håber at I får dem bekæmpet med det vuns:o)

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...