mandag den 28. oktober 2013

Opladet

Det er lige nøjagtigt, hvad jeg er! For hele weekenden har jeg tilbragt sammen med verdens bedste kreaklub - nemlig Gitte, MarianneChristina, Anne-SofieTanjaMarie og Marianne.

Det er 2. gang, at vi har tilbragt weekenden i et sommerhus i Følle, og ligesom første gang var det bare ren opladning og hygge. Der er blevet syet, strikket, hæklet og hygget, og jeg sidder med den allerbedste fornemmelse i maven - de damer gør mit liv lige en tand bedre!







For mit eget vedkommende fik jeg prøvet kræfter med Kathrines opskrift på de hæklede huse til grydelapper. Det voldte mig lidt kvaler at lave Boble stitch'ene, men når man er sammen med en flok kreadamer, er det jo ikke noget problem, så Christna fik mig hurtigt på rette spor. Og da grydelapperne var færdige, kunne det lige blive tid til en enkelt elastik også med Boble stitch. Dog tror jeg, at resultatet ville være blevet bedre med enkelt garn, men det må afprøves på et andet tidspunkt.

Lørdag aften tilbragte jeg sammen med mit garn og et forsøg på at lave en hæklet kogle herfra. Opskriften voldte mig lidt problemer, selvom jeg før har hæklet krokodilleskæl. Men efter at have accepteret at jeg vist bare må sjusse mig til fastmaskerne, blev resultatet faktisk ret fint, og mon ikke at der kommer lidt flere kogler i løbet af julemåneden? Fine er de ihverfald!

Hemmeligheder blev det også til, så de bliver først vist lidt senere:-)

Men det var en fabelagtig weekend med de mest fabelagtige damer i verden, og jeg glæder mig allerede til næste gang, vi skal mødes!

Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder - kig evt. på instagram under #kreaklubbensweekendtur


9 kommentarer:

  1. Det er bare så godt med en kreaklub. Dejligt med en sommerhus tur.
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en fantastisk opfindelse - og så bruge en hel weekend sammen er bare endnu bedre!

      Slet
  2. Hvor skønt at have haft sådan en herlig weekend... og lækre sager!

    SvarSlet
  3. Det lyder til I har haft en skøn weekend! Og virkeligt fine ting du fik lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var en dejlig weekend, og jeg glæder mig allerede til, at vi skal afsted igen:-)

      Slet
  4. Dejligt at vi kan gøre livet en "tand" bedre i dit tilfælde Anna ;-) dejligt at kunne være med lørdag, det var hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tøhø!

      Og jeg er bare rigtig glad for, at du kom. Det var dejligt at se dig - og maven!

      Slet
  5. Jeg er vild med jer alle sammen og nød virkelig weekenden! :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...