torsdag den 5. september 2013

Og i tirsdags nåede jeg....







At fodre naboens heste med æbler


At få strikket kanten på cardiganen, så jeg nu kun mangler ærmerne


Hente bogen, som skal med på den kommende ferie - glæder mig!


Lave en enkel, god hverdagssalat


Hverdagen er over os. Den er kommet lidt snigende efter sommerferien, men har nu fuldkommen fået sit tag os. Phew, det tager lidt tid at vænne sig til. Men på den anden side er der nu også noget befriende ved hverdagen, hvor alting bare kører derudaf. Ungerne trives i institutionen, og eftermiddagene er skønne. Det giver tid til gode oplevelser. Vores naboer har masser af heste, så den anden dag samlede vi æbler i haven og tog på tur. Både pigerne, os og hestene nød det, og endnu en gang blev vi bekræftet i, at vi har fundet det rette sted at bo.

Jeg har først savnet inspiration til det grønne tilbehør til maden. Nu har jeg fundet denne side, hvor jeg har fundet en masse opskrifter, som skal afprøves. Vi prøvede den første, bønner med kikærter, og det var enkelt og lækkert.

På kreasiden strikkes der løs på cardiganen til Karoline. Nu mangler jeg kun begge ærmer og kanten, og den tegner til at blive en succes.

Om 14 dage er vi i Tyrkiet, og endeligt blev det min tur til at låne 'Kvinden, der forsvandt'. Jeg regner med, at det skal blive feriebogen, hvis jeg da vel og mærke kan vente med at gå i gang med den. Der har ihvertfald været en masse gode anmeldelser her i blogland, så jeg ser frem til at læse den.


Desværre bøvler jeg helt vildt med en irriterende tand lige nu, men jeg vælger ikke at skrive (ret) meget om den, for så kan det være, at den bare ligesom går væk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...