tirsdag den 17. september 2013

Efterårsklar


I weekenden, mens blæsten og regnen fik os til at glemme alt om sol og sommer og i stedet erkende, at efteråret er ved at være over os, fik jeg strikket disse to huer. Inspirationen fandt jeg her. Der er brugt 2 nøgler Peruvian til begge huer, så det har været en billig affære at strikke.

Nu er jeg så i gang med en vest til Luna Marie, og jeg speedstrikker mønstret, så jeg er klar til retstrik på flyveturen, når vi senere på ugen drager sydpå.




6 kommentarer:

  1. Fine huer Anna. Håber I får en rigtig dejlig ferie :-)

    SvarSlet
  2. WAUW de er fede- krydser fingre for, at den side du linker til ikke er på engelsk:-)

    SvarSlet
  3. De er bare så fine. Pinnede mønstret for længe siden, måske jeg snart skulle få sendt det til min mor så hun kan komme i gang - jeg kunne godt bruge en selv :o)
    Rigtig god ferie

    SvarSlet
  4. Du er altså for vild med de strikkepinde, fine fine huer!

    SvarSlet
  5. Du er altså for vild med de strikkepinde, fine fine huer!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...