lørdag den 10. august 2013

Pay it forward

I begyndelsen af 2013 tog jeg imod pay it forward udfordringen på Facebook.

Det betød, at jeg gerne ville glæde 5 personer i mit netværk i løbet af året. Det kan være hvad som helst. En bog, en blomst, en biograftur på en regnvejrsdag.

Det første halvår af 2013 gik dog, uden at jeg fik skudt noget som helst i gang. Men NU skal det være. Jeg brugte derfor noget af sommerferien på at hækle denne sprutte til en kollega, som venter en søn i september. Nu er pakken sendt afsted, og jeg håber, at modtageren bliver glad.

Jeg kan egentligt godt lide den her udfordring. Jeg kan godt lide, at jeg ikke er tvunget til at sende noget afsted i løbet af 14 dage, for jeg ved, at så mister jeg lysten til det. Men her kan jeg selv bestemme, hvornår det skal være, og hvad det skal være.

Jeg har nogle ideer til de næste modtagere, men lige nu er der rigeligt på pindene derhjemme, så jeg er glad for, at jeg har resten af året til at få produceret gaverne.



2 kommentarer:

  1. PIF...

    Hvordan har det koncept lige formået at forbigå mig? Det er jo genialt!

    Fin sprutte og virkelig hyggelig og personlig blog du har. Jeg følger nu med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en rigtig hyggelig leg:-)

      Og velkommen til - altid dejligt med nye følgere.

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...