onsdag den 14. august 2013

De krydsede fingre hjalp

I går var vi til undersøgelse på Aarhus Universitetshospital for at få tjekket Karolines hørelse efter, at vores sædvanlige ørelæge ikke har kunnet få en godkendt høreprøve på hende. Selvom jeg har været ret cool omkring det, blev jeg nu lidt stille i går,  da vi sad i venteværelset. Men heldigvis var der ingen grund til bekymring, for Karolines hørelse er i normalområdet *armene over hovedet*


Det er bare en stor lettelse at vide, at hun er okay. At vi ikke skal gennem flere undersøgelser, og at der ikke skal tages særlige hensyn til hende. Og samtidigt er jeg imponeret og glad for den behandling, vi har fået.

Min skønne pige nød, at det var hende, som var i centrum. Hun var lidt stille og genert, men bagefter lignede hun en, som var vokset flere cm. Aftensmaden skulle vi spise, bare hende og jeg, og Karoline måtte vælge hvor. 'I Ikea', kom svaret prompte, for Ikea er Karolines yndlingssted. But what not like - der er både is og legehjørne:-) Allerbedst blev det, da hun fik lov til at komme ind i legerummet med mig placeret udenfor. Heldigvis (HELDIGVIS!!) havde jeg garn med, så nu er kjolen fra Knit for your kid klar til ærmer:-)

Hav en dejlig onsdag:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg brokker mig heller ikke over at spise i Ikea - Det er sket at jeg en enkelt gang eller to har lokket nogle derover, bare med den bagtanke at jeg skulle spise der ;0)

    Dejligt at der ikke var noget med hørelsen, det er skønne nyheder!

    SvarSlet
  2. Dejligt at Karolines hørelse er helt i orden!

    He he IKEA kan mange ting! Det var også mit yndlings udflugtsmål allerede som barn. Dengang var det bare en kæmpe boldgrav man kunne svømme i!

    SvarSlet
  3. Simpelthen så skønt med godt nyt. Dejligt I kunne gøre en tur ud af det :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...