lørdag den 27. april 2013

Overspringshandlinger - til salg

Jeg er fuld i gang med at skrive afgangsprojekt på min uddannelse. Ikke noget, som jeg på ingen måde har lyst til. Jeg er så færdig med at gå i skole og trænger bare til at få en almindelig hverdag igen. 

Men så er det godt, at man kan lave overspringshandlinger. Som nu disse sløjfer. De er fantastiske til at fjerne focus fra analyseafsnit, metoder og konklusioner. Lige, hvad jeg har brug for pt. 

Sløjferne laver jeg og sælger på bestilling. Det er muligt at få dem i - næsten - alle farver, og de koster kr. 15,- pr. stk pp. Så hvis du mangler nogle, så send mig straks en mail!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...