onsdag den 17. april 2013

Halvanden time udenfor gør underværker

På en ellers lidt hård onsdag med mange spekulationer om opgaveskrivning!






Men så hjalp det så gevaldigt at bruge et par timer udenfor i haven. Haven gisper efter hjælp efter et år, hvor jeg føler, at vi konstant løb sidelæns og aldrig helt nåede med. 
I år er det anderledes. Hvor sidste år bar præg af ørebørn, har vi i år 2 søde piger, som leger selv udenfor, mens vi kan ordne. Lige nu er det mest mig, som er i haven, for manden min knokler for at få et vis sommerland klar til åbning. Men det er nu helt i orden, når han kommer glad hjem og fortæller, for der er vist ingen tvivl om, at han har fået drømmejobbet, og lige om lidt er sæsonen i gang, og så bliver der lidt mere ro på.
Haven får I ingen billeder af, for det er grænsende til det pinlige! Da efteråret bankede på døren, stillede vi bare havemøblerne ind og gjorde ikke rigtigt andet. Vi var trætte, og det samme var haven. Men nu er jeg klar, og jeg har masser af ideer. Køkkenhaven skal genoplives, og jeg har en plan om, at ukrudtet max må blive 1 meter højt i år - så er der vist ingen, som kan være i tvivl om, hvordan der så ud sidste år. Og så skal der liv på terrassen med krukker og planter og masser af farver. Og ikke mindst skal jeg lokke med manden, så vi kan få lavet kasser til krydderurter og jordbær - og måske få bygget verdens mindste drivhus. Måske....

Hvad drømmer du om i haven?

3 kommentarer:

  1. At få en :D Bor i lejlighed på 2.sal.. :( så ikke meget have eller grillen..

    SvarSlet
  2. We spent most of the day in the garden, too! We tried to plan where we want to plant all our flowers! And also discussing if we want to remodel the little pond we got :) xo

    SvarSlet
  3. Suk, hvis der er noget, jeg kan drømme om, så er det indenfor have-kategorien! Aner dog intet om det, så her famler vi os frem, men det er stadig sjovt og hyggeligt, og ungerne elsker jo frisk luft, og at få lov at hjælpe med. Mine drømme er helt ude af proportioner, sådan noget med havebadesø og orangeri, haha ;-) vi nøjes med 4 m2 drivhus og lidt køkkenhave, og i år vil vi også gerne ha' masser af krukker, farver og krydderurter i massevis :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...