fredag den 15. marts 2013

Instaglimt





#1: I dag har vi været til koncert med Rosa fra Rouladegade. Karoline var fuldkommen i himlen og ikke kontaktbar i den time, koncerten varede. Og vi voksne var meget betagede af, hvordan Rosa formåede at få hele salen - som hovedsageligt bestod af små piger - med. Dejlig oplevelse, som vi gerne gentager. #2: Jeg er SÅ klar til glimmeronsdag, som florerer på Instagram. Jeg har fået dette fjollede cover hos FunGadget.dk, som har masser af både sjove, lækre og anderledes covers til mobiltelefonen. Jeg plejede bare at have et almindeligt cover på, men det er nu lidt skægt at kunne skifte lidt efter humør, så jeg må vist i gang med at shoppe flere af den slags. #3: Karoline og Luna Marie var vældig tilfredse med de cakepops, som jeg fik lavet i ugens løb. Og Karoline er helt med på, at vi selv skal  gang med at pynte. #4 Frøken Nysgerrig får til tider fundet frem til Iphonegemmestederne, og bagefter er det ret tydeligt, at hun har været i gang. #5: I sidste uge var det tid til kreaklub hos Christina, hvor vi så småt gik i gang med at planlægge den kommende kreaklubssommerhustur. #6 Og vi sukker over forår - i den grad! Og det er slet ikke til at bære, at den kommende uge vist skal byde på snetur. VI VIL HAVE FORÅR NUUUUUUUU!


Mobilcoveret er sponseret, men ord og holdninger er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...