onsdag den 30. januar 2013

Mere strik

Sikke en uge! Efter fødselsdagen lørdag fik jeg frygtelig tandpine, og et besøg hos tandlægen viste, at der desværre er betændelse i en ellers rodbehandlet tand. Av! Så jeg har været på sofaen med pencilin, smertestillende og masser af influenzasymptomer, som ingen helt ved, om det skyldes tanden eller bare en gemen influenza.

Nu er jeg omsider ved at være klar til at rejse mig fra mit hi og håber bare, at tanden arter sig, så jeg ikke skal under kniven på fredag.

De første dage på sofaen sov jeg bare feberen væk, men nu er energien ved at være tilbage, og jeg har derfor langt om længe fået færdiggjort denne vest til Luna Marie, som jeg startede på tilbage i julen. Det er mit første forsøg med mønsterstrik og første skridt mod at kunne lave en cardigan, som jeg har forelsket mig hos Kristin. Det er gået rimeligt taget i betragtning af, at det er første gang, at jeg har begivet mig ud i farveskift og mønster. MEN jeg strikker for stramt, når jeg skifter farve, så nu har jeg endnu en vest på pindene, så jeg kan mere øvelse.

Opskriften på denne vest har jeg fundet her.




Og nu håber jeg på, at foråret er på vej, og sygdommen lagt bag os..... Naiv?

4 kommentarer:

  1. Skøn vest på skøn model! Jeg håber også på forår og solens spæde stråler - kom nuuu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)

      Og så kom sneen igen og spolerede forårsglæden.....

      Slet
  2. Hvor er den bare skøn!
    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. Tak!

    Og også god weekend til dig!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...