mandag den 22. oktober 2012

Verdens bedste kollega

- hende har jeg! For se nu her hvad hun har hjembragt til mig.
Først var det det øverste, som hun fandt på loftet under en flytning. Og i dag da jeg mødte på arbejde, lå det nederste og ventede på mig på mit kontor. Der lød et brøl fra mig, og så blev mandagen lidt pludseligt meget bedre. Det er fantastisk at møde et menneske, som i den grad tænker på andre, og som nyder at glæde andre. Det nederste tæppe fandt hun på besøg hos familie, som ikke rigtigt brugte det. Og heldigt for mig, for nu pryder det min stue. Min kollega er hjertevarm, larmende, skøn og lige sådan en kollega, som jeg holder af. Og hver gang jeg ser på tæpperne, så tænker jeg på hende.




Weekenden er blevet brugt i det nordvestjyske, og der er blevet hæklet, slappet af og lavet dette lidt skæve kastaniehjerte, som nu hænger på huset og minder mig om at smile lidt mere. 


Og så er der bare 9 uger til jul - ho ho ho!!!!

2 kommentarer:

  1. Du er superheldig med både kollega og tæpper:-) Jeg glæder mig til at se dig imorgen...

    SvarSlet
  2. Jeg glæææææææder mig også - det bliver skønt at se jer igen!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...