fredag den 26. oktober 2012

På randen af et blogtræf

Hvis jeg nu kunne stikke snuden lidt ind i weekenden, ville jeg måske kunne ane lidt af et kommende blogtræf.

På søndag slår vi dørene op til blogtræf i Lystrup og bare ved at skrive det, får jeg sommerfugle i maven. Jeg glæder mig helt vildt til at møde alle de søde damer. Jeg er gået i gang med at planlægge, hvad jeg skal bruge søndagen på. Kan I gætte det?



Og så glæder jeg mig ikke mindst til at få lov til at give en masse skønne give-aways, som en flok sponsorer har muliggjort. Jeg fik lov til at lure lidt på gaverne i tirsdags i kreaklubben, og jeg kan uden at overdrive sige, at jeg tabte underkæben lidt og blev meget benovet over, hvad vi har fået. Så har du meldt dig til - GLÆD dig! 




Og så lokkede Stof & Stil i dag, og nu er der nye garnforsyninger på plads - jeg glæder mig allerede til at bruge dem, for strikkepindene skal i gang, og jeg har fået en lille efterårsforelskelse i de 2 pinde.....

1 kommentar:

  1. og vi der skal med glæder os og forbereder os. Pakker sammen og pakker om, for hvad skal man lige have med.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...