tirsdag den 9. oktober 2012

Garnglæde


I søndags havde jeg den store fornøjelse at være til hæklehygge hos Yarnfreak. Jeg indrømmer, at jeg var noget nervøs og ret genert, men efterfølgende havde jeg bare en super god mavefornemmelse - dét må jeg prøve igen. Så nu venter jeg bare på, at Camilla får fundet nogle flere datoer, så jeg kan få sat et kryds i kalenderen. Det var skønt at møde en masse nye damer og blive overvældet af inspiration og lækkert garn. Og så er Yarnfreak jo et helt fantastisk hyggeligt lille sted, hvor jeg kunne bruge timer.

Jeg valgte at gå i gang med et nyt projekt i søndags - et halsrør i naturuld. Projektet bliver hæklet med nål nr. 12, så det er en hurtig lille sag, hvis det altså ikke var fordi, at man valgte at slå for få luftmasker  op og først opdage det, når man næsten er halvvejs.... Det er ihvertfald ikke min egen skyld, hvis jeg løber tør for projekter.

Udover halsrøret har jeg også gang i endnu et strikkeprojekt, som gerne skulle ende ud i hæklet kjole til Luna Marie. Også her går det hurtigt fremad, og jeg skal snart i gang med at fundere over næste projekt. Og dét er ihvertfald en af mine spidskompetencer.......
Jeg valgte at gå i gang med et nyt projekt i søndags - et halsrør i naturuld. Pro
g

4 kommentarer:

  1. Er det ik en strikket kjole? Hvilken opskrift er det mon? Hvor sjovt så deler vi en spidskompetence - jeg er nemlig også god til det med nye projekter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tsk tsk - du har helt ret! Det er selvfølgelig en strikket kjole, som dog skal have et par hæklede detaljer. Opskriften er fra Sys Fredens og usædvanlig let at gå til, hvilket jeg jo sætter uendelig meget pris på:-)

      Slet
  2. Det er okay at være genert - Og vi andre snakkede jo fordi, vi har været der flere gange - men kan jeg se vi skal mødes til blogtræf også - så det vil jeg glæde mig til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver hygsomt at ses igen. Og jeg looooover at snakke mere til næste Yarnfreak træf!

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...