mandag den 20. august 2012

Lige som en weekend skal være

Sådan har denne været.

Min onkel inviterede hele familien en tur i Jesperhus Bomsterpark i lørdags, og det var et glædeligt gensyn. Vejret indbød til at nyde den smukke have, slå sig ned og se Hugo & Rita, og ungerne boltrede sig i legelandet.









Søndagen blev brugt under åben himmel hos mine forældre. Der blev tid til at kigge på hundehvalp (og mig, som ikke skulle have flere hunde!), komme halvvejs med tørklædet og besøge stranden. Et perfekt sammensurium af de gode ting i livet. Mere af den slags, tak!







2 kommentarer:

  1. det ser ud til at have været en skøn weekend, gode billeder :)

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig hyggelig weekend, og sikke nogle skønne billeder(:

    Du er velkommen til at tag et kig forbi min give away, som er fra Tante Grøn. Har også 2 andre give aways, du er velkommen til at kigge forbi. Dem finder du i venstre side af min blog(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-2.html

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...