torsdag den 12. juli 2012

Cupcake kærlighed

Jeg er her endnu! Altså bare hvis nogen skulle være i tvivl. Men jeg har i den grad været gået blogtræt samtidig med, at jeg bare generelt har været træt. En tand har drillet og kostet både smerter, penge og flere tandlægebesøg. Men i dag er jeg blevet løsladt fra tandlægen, og det føles simpelthen fantastisk. Men jeg er så heller ikke typen, som er særlig begejstret for at besøge tandlægen. Faktisk skal jeg tage mod til mig og muligvis sker det også, at jeg får aflyst et besøg eller to. Men nu har jeg været der 3 gange inden for 2 uger, og jeg er sådan set ret stolt af mig selv - jeg klarede den! Hurra!


Og nu til det noget mere spændende, som sker i mit liv: 
For nogle uger siden havde jeg fornøjelsen af at være på cupcakekursus hos Julia i Cupcakefabrikken med 2 kolleger. Det var en overtruffen hyggelig aften, hvor jeg lærte gode teknikker og fik grinet igennem (og småfnist lidt da min kollega smed vand udover sin pynt). Det kan bestemt anbefales at bruge en anden i samvær med Julia - faktisk kunne jeg sagtens finde på at tilbringe endnu en aften derinde - bare for hyggens skyld såmænd.




Så nu er der gået cupcakekærlighed i den herhjemme - det er jo SUPER sjovt! Og også lettere end jeg havde regnet med. Mine kolleger blev testkaniner for disse til torsdagskaffen, og Karoline bladrer lystigt i Julia bog og kigger på de fantastiske billeder, mens hun fabler om, hvilke kager hun skal have til sin fødselsdag...............i januar - men det handler vel om at være i god tid? Og jeg priser mig lykkelig for, at hun har glemt ideen om en kage som et prinsesseslot med en prinsesse i vinduet..... Bogen er btw ganske anbefalelsesværdig. For det første er der jo super lækre billeder, som er en skøn inspirationskilde. Men et ekstra plus er altså, at opskrifterne er lige til at gå til. Så her i huset er cupcakes nok blevet forfremmet en del - hvis altså ikke, at det var fordi, at nogen er kommet til at smide tyllen til at lave frosting med ud sammen med posen med frosting -meeen det taler vi så slet ikke om, blev der sagt!

3 kommentarer:

  1. Flotte cupcakes du har lavet. :-)
    De er begyndt at sælge sådan nogle dimser (tylle?) i Føtex. Jeg ved ikke om de er for store for jeg har ikke forstand på det, men kig hvis du har en i nærheden. Måske kan den bruges istedet for den der "forsvandt". ;-)

    SvarSlet
  2. Har også haft glæden af sådan et besøg - og ja, det er/var vanedannende.

    Sådan en fejl med tyllen laver man kun engang ;o).

    SvarSlet
  3. Hvor ser de bare prof. ud de kager. Lækkert.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...