fredag den 18. maj 2012

Forårets projekter #4: Legemad

Så kan endnu et projekt hakkes af - hvilken følelse!


Legemad til verdens sødeste niece er klar til, at vi ses i morgen. Hun fik et legekøkken i 2 års fødselsdagsgave, og selvfølglig skal hun have nogle af mosters hæklerier at lege med.

Det blev til en æggemad, en pølsemad (frihåndshæklet men med inspiration herfra, hvor jeg lærte at lave remoulade), et æble, oreos og et spejlæg.

Jeg har planer om at lave pizzastykker, men i første omgang må hun 'nøjes' med dette. Og IIIIIIIH, hvor jeg glæder mig til at give hende det og tilbringe en forhåbentlig dejlig weekend i hendes selskab

11 kommentarer:

  1. Det er bare så fint, ville elske at kunne lave sådan noget til ungerne :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du altså bare dygtig Anna... det kommer hun da til at ELSKE!

    SvarSlet
  3. hvor er det fint, det er sådan en god følelse at kunne hakke af på ens liste, det er en af de ting der gør lister uundværlige :)

    SvarSlet
  4. Det ser bare fantastisk ud - håber du vil dele lidt tips angående hæklemad næste gang vi mødes:-)

    SvarSlet
  5. Det ser vildt lækkert ud. Hun bliver da ellevild :)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. Jeg er SÅ imponeret! Nøj, hvor gad jeg godt at kunne lave det, for det er da 100 gange flottere end det man finder i butikkerne. (tak for de søde ord på min blog - jeg har nu også meldt mig som læser hos dig:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Hm - det vil sige det vil ikke lykkes - underligt at jeg har problemer med at melde mig som fast læser hos dig - jeg prøver igen senere:-)

    SvarSlet
  8. Dem må hun da blive glad for!! :-))

    SvarSlet
  9. Heldig niece :) Du er altså super sej til det der hækling :)
    God dag.

    SvarSlet
  10. Uhmmm, den de spegepølse med remoulade!!!

    SvarSlet
  11. Ny follower:) Hvor er den legemad dog kær:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...