onsdag den 25. januar 2012

Orden



Orden kan vi nu få i vores hjem ved hjælp af disse fantastiske opbevaringskasser, som skulle smides ud. Heldigvis var vi en del, som fik fingrene i dem inden.
Æskerne stammer tilbage fra 1960'erne - nogle er endda flere årtier ældre. Jeg synes, at de er super smukke og fyldt med nostalgi. Og så passer de perfekt til at opbevare noget af alt (!) mit garn, som pt. flyder rundt i hele huset. Det er jeg sikker på, at resten af husstanden vil sætte pris på.

Der er lidt stille med de kreative udskejelser på bloggen pt. Jeg er i gang med endnu en dizzy owl og et par bestilte håndmadder, hvilket egentligt ikke er så spændende at vise frem. MEN når de er lavet, så LOVER jeg, at det igen bliver tid til at lave nye ting.

Hav en dejlig onsdag!

5 kommentarer:

  1. Godt de blev reddet fra skraldespanden, hvor er de fine, arkivkasser kan man ikke have for mange af :)

    Ville forøvrigt ønske at jeg boede på den anden side af vandet, gad godt med i jeres kreaklub - men Kalundborg er nok lige lidt overvurderet at komme til og fra :D

    SvarSlet
  2. Tak:-)
    Det kunne være super hyggeligt, hvis du ville være med. Meeen jeg kan godt se, at det nok ikke er helt realistisk.

    SvarSlet
  3. Sikken fin æske! Du spurgte til fyldningen på mine hæklede ispinde på min blog - jeg bruger pladevat i små stykker, som jeg skiftevis stopper ind på hver side af pinden - lidt af gangen, så jeg hele tiden har en rimeligt ensartet fyldning på begge sider. Det er lidt af et pillearbejde....

    Håber det hjælper dig med dine??
    :-) Bodil

    SvarSlet
  4. Kasser kan man aldrig få for mange af :-)

    SvarSlet
  5. Bodil: Tak for tippet. Jeg tror, at jeg må forsøge igen. Bruger du dobbeltklæbende tape til at få pinden til at sidde fast?

    Mutti: Nej vel;-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...