tirsdag den 17. januar 2012

Færdigt arbejde

Så blev min første hæklede beklædningsgenstand færdig - en sweater til Karoline. Opskriften har jeg fundet hos Jarbo. Dog gik der næsten dobbelt så meget garn, som der stod i opskriften.
Jeg valgte at hækle i lækkert Merinogold garn, som jeg har købt hos Strikkefeen i Thisted - en dejlig hyggelig butik med stort udvalg og søde damer til at hjælpe.



Jeg kan mærke, at modet til at lære at strikke - og dermed kunne lave endnu flere bluser - er vokset betragteligt, mens jeg har lavet sweateren. Så der skal lige afsluttes et par hækleopgaver, og så er jeg klar til strikkeriet.

9 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin... :-) og begynd endelig på at strikke, det er ikke så svært endda.

    SvarSlet
  2. Hvor erdenskrisen flot, flot med kontrast farven i halsen ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot, du er bare blevet rigtig god til at hækle. Er sikker på du hurtigt lærer at at strikke :)

    SvarSlet
  4. Tak, hvor er I søde! Karoline nægter så at have trøjen på! Men heldigvis kan Luna Marie jo passe den......om 3 år!

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot. Surt at hun ikke vil have den på. You tube er fantastisk når man skal lære at strikke.

    SvarSlet
  6. Jeg bukker mig dybt i støvet over dig og dine evner!!!!
    Hvorfor vil hun ikke have den på?

    SvarSlet
  7. Fordi det ikke er en kjole!!!! Sære barn!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...