mandag den 19. december 2011

Lige om snart...

trækker jeg en vinder af min give-away. Så jeg er fuld og i gang med at hækle præmien. Både oreos og træstamme er lavet, og det samme er bundene på de 3 muffins. Nu mangler bare vinderens farvevalg, hvilket jeg er ret spændt på.



Men du kan nå det endnu - på fredag trækker jeg en vinder, og der er plads til endnu flere deltagere...

Kig her 

Og så trænger jeg til, at julefreden sænker sig. Måtte tage hjem fra arbejde i dag med den grummeste omgang hovedpine nogensinde. En lur og nogle piller senere er jeg lidt mere frisk, men stadig alt for groggy. Jeg plejer ALDRIG at have hovedpine, og nu er det 2. gang inden for kort tid, at jeg har det i sådan en grad, at det tager pippet fra mig. Jeg trænger til ferie og fred - og til mere energi! Mit mål i 2012 vil være at finde en til kernen af de ting, som giver mig overskud og glæde. Lige nu.... Der skal jeg vist bare igennem de 3 sidste arbejdsdage, inden julefreden for alvor kan sænke sig.

2 kommentarer:

  1. Føler med dig, træls med sådan en omgang hovedpine.

    Godt mål du har for 2012!

    SvarSlet
  2. Tak!
    Jeg har aldrig lidt af det før, så det er ikke velkomment:-/

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...