søndag den 23. oktober 2011

Sjal i krokodillemønster

Endeligt blev mit nye sjal færdigt og er blevet indviet.
Jeg blev jo som sagt inspireret af Cecilie og fik utroligt meget hjælp af Lotte (TUSIND TUSIND tak!), og så var det bare i gang! Jeg har brugt babyuld (bare fra Superbest, så det blev ikke så dyrt at lave, hvilket vores økonomi, som pt. stønner pga. af barselsdagpengene, har sat pris på!, og der er gået 6 nøgler til sjalt.

Jeg er virkelig glad for det. Det er tykt og lækkert og bliver helt sikkert min bedste ven hele vinteren.



5 kommentarer:

  1. Super fedt.... Ser rigtig godt ud.... Og det var virkelig så lidt.... :-)

    SvarSlet
  2. Det er blevet rigtig flot :-) Kan ikke få nok af grå.

    Sidsel

    SvarSlet
  3. hvor er det blevet flot, det er et fedt mønster, måske skulle jeg vove mig ud i det engang når listerne er knap så lange.

    SvarSlet
  4. Tak for kommentarerne. Jeg er SUPER glad for det. Det er lækkert, tykt og varmt, og så har mønsteret en skøn effekt. Selvom jeg jo HADER at lave 2 af 1 ting, kunne jeg måske godt overtales til at prøve igen.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...