fredag den 2. september 2011

Sensommersolskin - helt ned i maven!

SIKKE et skønt vejr, vi havde i formiddags. Vi greb muligheden og traskede ud i det blå, Luna Marie, Fimpe og jeg. Og jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvem der nød det mest. Luna Marie kiggede forundret fra side til side, mens hun hoppede lidt af fryd. Fimpe derimod hoppede en del af fryd og løb udover de nu næsten bare marker. Og jeg? Jeg tog mig selv i at gå og synge og nyde sensommersolen helt og aldeles.


Og da vi kom hjem, måtte vi lige lure på græskarret, som gemmer sig under/imellem/bagved/foran en frygtelig masse ukrudt, som har sneget sig ind i køkkenhaven. WAUW, hvor bliver det stort! Det kan godt være, at jeg ikke er særlig god til det der med køkkenhave - men et græskar - dét kan jeg lave!


Rigtig god weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...