onsdag den 28. september 2011

Nem fastfood-aftensmad

Karoline elsker - som mange andre børn - nuggets fra MacDonalds. Moren er bare ikke særlig begejstret for stedet. Altså indrømmet, jeg elsker også junk (!), men lige MacDonalds er ikke mig. Især efter min sidste graviditet, hvor jeg spiste derfra, da kvalmen var på det højeste. Så siden tænker jeg mest på kvalme, når jeg besøger MacD.

Men så må man jo tænke anderledes, når man vil spise hjemmelavet junk. Jeg har fundet en opskrift på nuggets, som jeg MÅ dele. Det er super let og faktisk god mad - og det bedste er, at det ingen tid tager at lave. Skønt i en travl børnefamilie.

Nuggets
Kyllingefilet skæres i tern og vendes i æg og knust cornflakes. Bages i ovnen ved 200 g. i 20 minutter.



Voilá!

1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...