tirsdag den 9. august 2011

Muffinsmanegen!

Jeg er blevet spist af en gal hæklenål. Hver gang jeg sidder stille, kan jeg mærke hænderne flyve rundt og søge. Efter noget langt og koldt og noget blødt og fint! Mine hæklerier! Jeg er fuldkommen bidt af det og kan bruge timer på at google gratis hækleopskrifter og har en milliard ideer i hovedet. Det er fantastisk!

Senest er det disse muffins, som produceres.




Opskriften har jeg fundet her, og den er let og enkel at gå til, selvom den ikke er på dansk. Det er en lille smule optur nu også at kunne tyde udenlandske opskrifter.

Kommende projekt er også kager, oreos og træstammer, som skal laves en særlig lille dreng og en skøn lille pige....

1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...