søndag den 14. august 2011

Kager og andre gode sager

Der hækles fortsat i det lille hjem. Det har dog været en anelse på stand-by her i weekenden, hvor haven har trukket. Vi har ordnet og ryddet op og båret frem og tilbage, og nu ser den næsten helt indbydende ud igen. Dejligt!

Men lidt er det nu også blevet til. 4 muffins til søde børn og 2 oreos, som ikke tog lang tid at lave.




Og så er jeg gået i gang med et lidt større projekt, som forhåbentligt skal gøre det af med alle mine garnrester - nemlig et tusindben som dette. Men der er vist lang lang vej, før jeg er færdig. Men det gør slet ikke noget, for projektet er let at lægge til side og så lave noget andet i et stykke tid.



Har jeg nogensinde sagt hvor meget jeg ELSKER at hækle?!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...