mandag den 8. august 2011

Fantastisk!

Jeg er ør i hovedet! Men mest fordi jeg er så glad. Jeg har haft en fabelagtig fødselsdag, som slet ikke blev, som jeg troede. Jeg troede, at jeg bare skulle have en stille brunch med tre skønne veninder. Men istedet troppede andre søde damer op med asti og alt muligt godt! Og aftenen blev tilbragt med den nærmeste familie til en omgang 'kasagne' (for det elsker begge tøser, og så er moren jo glad!). Jeg har fået usædvanligt lækre gaver lige efter min smag.

Men jeg ORKER IKKE at vise noget eller fortælle noget, for jeg er bare træt med træt på!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig skøn fødseldag :)

    SvarSlet
  2. Endnu en gang STORT tillykke med de treti år, jeg er SÅ glad for at høre du kunne lide dagen.
    Og så glæder jeg mig til ord og billeder fra din hånd igen.
    Klem fra Mosser

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...