tirsdag den 30. august 2011

Er der nogen, som gider holde ved mine bryster?

Jeg er træt! Træt med træt på! Så træt, at jeg skriver sære ting i sms'er, hvor der ikke burde skrives sære ting. Træt som i træt, hvor jeg går ind i stuen for at hente ting og på vej derind glemmer, hvad jeg skulle hente. Træt som i træt, hvor jeg laver stavefejl, som gør sætninger uforståelige og bagefter griner fjollet af det.

Jeg trænger til at sove og drømmer om at sove lige så længe, som jeg kan. Drømmer om at vågne kl. 8, strække mig og vende mig om på den anden side og snuppe en time til. Jeg drømmer ikke om at vågne +10 gange om natten, fordi Mindstlingen har tabt sutten/sidder fast i sengeranden/ikke kan finde Ko Britt (læs: hendes sovedyr)/ved en fejl er trillet om på maven/har smidt dynen/savner sin mor!

Jeg elsker min baby, men hendes sovevaner har jeg ikke lært at holde af!

1 kommentar:

  1. Nååå hvor er hun ellers sød på billederne i dit tidligere indlæg. Men stakkels dig, jeg kender det alt for godt, vi har heller ikke en sove pige. Håber du snart får energien tilbage

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...