torsdag den 14. juli 2011

Ta-da vol. III

Westmose har proklameret, at nu holder to-do og ta-da rækken sommerferie, så dette bliver min sidste ta-da i denne omgang. Det har været super skægt (muligvis har jeg for lidt indhold i min hverdag?!), og jeg håber, at der kommer endnu en række, når sommeren daffer af igen.
Min uge har ikke været så aktiv - eller det vil sige, at min to-do egentligt ret hurtigt var overstået.

#1: Det runde tæppe
Jeg har hæklet rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt, og NU er det færdigt! Jeg afsluttede med en enkelt omgang fastmasker. Jeg er rigtig glad for resultatet, og gyngestolen er glad for at have fået et lidt bedre tæppe end et sengetæppe fra Ikea!



#2: Blogdesign
Ja, noget er sket her på bloggen. Jeg har ændret udseendet lidt (meget). Jeg har fået lavet et par undersider, hvor man bl.a. kan læse lidt om mig. Jeg har dog ikke fået lavet så mange indlæg om mig og mit liv, som jeg gerne ville. Men det må komme senere.

Godt nok skriver Westmose, at det er sommerslut for to-do indlæggene hos hende. Men jeg pønser på at lave min egen sommer to-do, som skal løbe over de næste 4 uger. Men mere om det i aften/i morgen. Jeg kan dog sige så meget, at det er noget med en lyserød dør, en pokkers masse vimpler og flagranker og is ikke at forglemme!

2 kommentarer:

  1. Der ser rigtig godt ud dit tæppe : )

    SvarSlet
  2. Yes du blev færdig med tæppet - ser flot. Dejligt at læse du har været glad for at deltage. Der skal nok komme flere runder men for nu vil jeg nyde sommeren :-) Eller det vil sige nu har det regnvejr bare at stoppe så vi kan få noget sommer igen....

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...