søndag den 24. juli 2011

Sommerens to-do er lig med en masse hulans hæklerier!

En uge på camping betyder tid til afslapning (ihvertfald efter 21.30, når begge børn endeligt var fældet, og evt. den halve time, hvor barnefaderen fik lokket størstebarnet med i poolen). Men lidt tid blev der tilovers til krea-ting, og nu er der lavet flagranker, hvor det lykkedes mig at forstå, hvordan man laver kædesting vha. Karens DIY. Jeg havde faktisk troet, at det var sværere at lave kædesting, og okay - jeg bøvlede da også lidt med det. Men slet ikke i det omfang, som jeg havde troet, og jeg overvejer lidt, om der skal mon skal hænge flagranker i vinduerne til jul?



Og i starten af ferien lykkedes det mig at færdiggøre vimpelrækken, som senere skal pryde Karolines legehus. 


Nu har jeg søsat et nyt projekt - projekt suttesnorshækling, og jeg håber på at kunne vise første eksemplar allerede i morgen. Projektet med at lave en bold går stadig ikke rigtigt godt *knur* Til gengæld går det virkeligt godt med at drikke rødvin og lave ingenting - lige som en sommer skal være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...