onsdag den 6. juli 2011

En helt almindelig dejlig tirsdag...

.... fyldt med fornemmelsen af sommer, besøg af bedsteforældre og et nyt indkøb.

Vi var til hudlæge med Karoline i går, og Mormor & Bedstefar kom og passede Luna Marie. De medbragte en kæmpe skål jordbær, hvoraf en stor del nu ligger i Karolines mave, og resten er i fryseren - klar til, at jeg bliver klar til at lave mere saft. Vi kvitterede med en omgang lagkage - resterne fra Luna Maries barnedåb har været i fryseren, men sådan en skøn sommerdag var helt bestemt anledningen til kagespisning.

Og så har jeg endeligt fået fingrene i mit første Mumi-krus. Usj, hvor er det bare fint altså! Det får vist ikke lov til at stå ubrugt hen ret længe af gangen, for jeg smiler, hver gang jeg kigger på det. Dejligt!


1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...