mandag den 27. juni 2011

Øv altså!

Øv for en aflevering i børnehaven altså!
Karoline er ikke særlig imponeret over sin børnehave i tiden. Vi tror, at det skyldes en kombination af en del fridage, mor som går hjemme og en næsten nylig lillesøster. Hun kan slet ikke kapere afleveringsstunden, og i dag blev den toppet med en omgang brøl og gråd og en lille pige, som hiksende vinkede lidt modvilligt farvel til sin mor.
Jeg HADER det! HADER HADER HADER det og har allermest lyst til at proppe min lille pige under armen og tage hende med hjem. Men jeg ved jo også godt, at det ikke holder, og at det ikke er det, som hjælper hende. Jeg forstår hende egentligt godt. Hvorfor skal hun være i børnehave, mens jeg jo er herhjemme sammen med Luna Marie? Hvorfor kan hun ikke bare være hjemme sammen med os? Men det kan hun ikke hele tiden, for jeg kan ikke give hende de udfordringer og de sociale ting, som børnehaven kan. Jeg kan ikke give hende venner og jævnaldrende ballademagere.
Men øj, hvor jeg bare hader det.

Gode input modtages med kyshånd! Nu vil jeg have en date med min malerpensel og min amagerhylde, som btw bliver virkelig fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...