torsdag den 9. juni 2011

S.T.R.E.S.S.

Oh skræk oh ve! Jeg er i krise - dyb og inderlig krise! Sygehusopholdet gjorde alt for meget kål på mit hæklegarn, så nu har jeg kun en halv (!!!!!!!!!!) nøgle tilbage, og jeg kan først få noget nyt i næste (endnu mere !!!!!!!!!) weekend! Jeg er lettere manisk og hysterisk og virkelig i krise! Hvad skal jeg dog lave om aftenen, når jeg falder i staver over Mc-lidt-for-kær-og-lige-til-at-spise i Greys Hvide Verden?
Projektet er et tæppe til min mor i granny stripes. Det bliver hæklet på en nr. 5-pind, så det går lynendes stærkt.

Da vi var til landbrugsmesse på Gl. Estrup, faldt jeg over nedenstående sjal. Det er virkeligt fint, og min mor påstår, at det kan jeg godt lære at strikke. Så ved I hvad? Det er næste projekt - som dog - hyl - også først kan iværksættes i næste weekend. Det bliver en laaaaaang uge!

1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...