torsdag den 24. marts 2011

Noget helt ganske særligt!

Den 1. februar tog jeg første "spadestik" til projekt dåbskjole til Luna Marie. Jeg skrev nemlig en mail til Lis fra Karlssons Kludeskab, og i går modtog jeg så den færdige kjole. Tankerne bag har jeg selv fået, men Lis har fået det til at ske. Og på hvilken måde! Jeg må indrømme, at jeg var lige ved at fælde en tåre, da jeg modtog kjolen, for den var bare SÅ meget mig og så fuldkommen rigtig og fantastisk!


Samtidig med, at Lis har syet en dåbskjole til Luna Marie, har hun også syet en kjole til Karoline til barnedåben. Tanken var, kjolen skulle matche dåbskjole, men bestemt ikke overmatche, da det gør mig en anelse bange - eller noget! Og jeg må sande, at Lis også her har tryllet. Kjolen er skøn og luftig, og det ser ud til, at Karoline har accepteret den til fulde.



Nu glæder jeg mig endnu mere til at se, hvad Anne Apfelstrudel finder på med hensyn til buksedragten til Luna Marie, som hun skal have på til dåbsfesten.

3 kommentarer:

  1. De kjoler er bare SÅ fantastiske!

    SvarSlet
  2. De er bare SÅ smukke! De hænger begge fremme, så jeg kan gå og glæde mig over dem.

    SvarSlet
  3. Åh, de kjoler sukkede jeg meget af, da jeg så dem hos Lis. Tænk, at det var JER der var de heldige ejere....!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...