onsdag den 2. marts 2011

Lykken er....

....når gæsterne går hjem inden kl. 21!
Så ved man, at man er blevet rigtig spædbarnsforældre! Allerede kl. 19.30 kunne jeg mærke de første sniggab komme snigende (mærkværdigt nok!), og en halv time senere måtte jeg kapitulere og komme med et rigtig morgab på en "jeg har ikke sovet ordentligt i snart 2 måneder, hvilket man sagtens kan mærke på den måde jeg taler usammenhængende på"måde. Men heldigvis var de ganske forståeligt - uden at sige noget, som kunne såre den hormonelt udfordrede mor, selvfølgelig.

Men så er det godt, at babyen trods alt er så kær, at vi næsten er sikre på, at vi beholder hende;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...