torsdag den 24. marts 2011

Børneværelseslavning!

Hende her skal have sit eget værelset - altså ikke at moren kan undvære, at hun sover hos os i soveværelset endnu, men et værelse skal hun da have!

Mormor er her i disse dage, og hun har hjulpet mig med at male. Nu gælder det det sjove - indretningen! Vi ser så småt gået i gang, men det kommer til at vare lidt, før vi er færdige. Men hva' - forventningens glæde er altså skøn.....



Ugleuroen er lavet efter inspiration fra Ulla Lullaby - tilsat mine egne ideer. Den er skøn og hyggelig, og jeg ærgrer mig næsten over, at jeg allerede er færdig med den.

Fortsættelse følger.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...