fredag den 25. februar 2011

Fredagssyslerier

Jeg har gang i et projekt, selvom jeg i går påstod, at jeg slet ikke når andet end oprydning og tøjvask. Og det er jo ikke helt løgn, for lige nu ligner huset et menageri, men oprydningen må vente. For jeg har gang i....tada...... RUGBRØDSbagning! Jøps sådan helt selv. I går gik jeg i gang med første omgang surdej, og her til morgen er anden ombæring af surdejslavning så gået i gang. Jeg er RET spændt, men jeg satser på, at her dufter af rugbrød en gang i aften. Opskriften er fra AMO bagebogen, og anmeldelse kommer senere.....

Men det er faktisk ikke særligt klogt planlagt af mig. For i stedet for at se X Factor i aften, kan jeg se frem til at stå i køkkenet. Men forhåbentligt er det værd at bruge sin fredag aften på.

Ellers må jeg kigge på den smukke buket, som jeg fik af en kollega i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...