torsdag den 24. februar 2011

Back on track...

22. november! Det er faktisk helt pinligt. Men altså - det er faktisk sådan set slet ikke min skyld, at jeg ikke har fået brugt min blog siden..... Det er faktisk Luna Maries skyld.


En skøn baby, som så dagens lys den 10. januar, og som har stjålet næsten al min tid lige siden.

Men nu er jeg her igen, og min store plan er, at jeg faktisk gerne vil til at have en aktiv blog. Sådan mere aktiv, end at den står stille i flere måneder.
Men Rom blev ikke bygget på én dag, så muligvis vi først ses igen til april? Jeg håber det ikke....

1 kommentar:

  1. Hvor er hun kær, Anna! Og tak for din søde mail:) Du giver bare lyd fra dig, hvis du beslutter dig for en flagranke også. Jeg skulle gerne få noget stof ind af døren en af dagene, så der er noget nyt at vælge mellem!
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...