onsdag den 10. november 2010

Hæklerier igen igen igen!

Jeg er også på granny stripes-bølgen. Det startede i sommerferien, hvor jeg blev så inspireret af Tusindfryd, at jeg selv måtte i gang. Problemet var bare, at jeg virkeligt ikke er særlig kreativ..... Men stædig dét er jeg til gengæld, så jeg fik mig selv placeret foran You Tube, og så var det jo egentligt bare at gå i gang med at lære - og så lige øve øve øve! Men det lykkedes, og første projekt blev et tæppe til Karoline. Det tog mig en uge af vores sommerferie, men så kan jeg også godt afsløre, at jeg nærmest ikke lavede andet den uge!! Efterfølgende blev det til et lille barnevognstæppe til Lillesøster, som dog muligvis er så grimt, at det bliver gem til evig grin og græmmelse i stedet for!


Og nu er turen så kommet til 1 stk. kæmpe slumretæppe! Hvorfor får man sådan en ide? Muligvis fordi jeg virkeligt hygger mig med det?


Rigtig god onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...