tirsdag den 9. november 2010

Barselstirsdag

Så ramte barslen mig sådan rigtig. De sidste dage har jeg listet rundt med en fornemmelse af, at jeg har pjækket fra arbejde. Men nu er det ved at gå op for mig, at om 9 uger (og 4 dage for at være nøjagtig) skulle Lillesøster gerne dukke op. Skræmmende tanke! Men det er nu alligevel ikke helt skidt, det der barsel! Især når det er møgvejr og koldt, og hormonerne florerer rundt i kroppen. Så er der ikke noget bedre end en varm kop kaffe og en ny spand Hama-perler. Ideerne har jeg hugget rundt omkring på blogs'ene (håber, at jeg er tilgivet?), og forhåbentligt kommer de snart op at hænge i Karolines vindue.

1 kommentar:

  1. Ej, nu går det lige op for mig, hvem du er!! Altså da jeg så billedet af Karoline i kjolen;) Jeg havde godt nok ikke lige gættet, at det var dig. Jeg er ved at lægge sidste hånd på julekjolen, så den snart kan komme hjem til dig.
    Ha' en dejlig dag.
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...