onsdag den 22. september 2010

Influenza-agtig!

ÅÅÅH, hvor er jeg mandeagtig i dag! Jeg er syg og har frygteligt ondt af mig selv! Stakkels mine omgivelser. Jeg er sikker på, at jeg er døden nær, fordi jeg er forkølet og har bare mest lyst til at lægge mig i fosterstilling og hyle lidt. Hvem sagde graviditetshormonramt?!?!
Men heldigvis skal jeg i eftermiddag gense en gammel studiegruppe, som jeg ved uden tvivl kan hjælpe mig humør lidt på vej.
Og så skal jeg ud og shoppe til næste kreative udfoldelse. For længe længe siden købte vi en Ribba ramme i Ikea uden helt at vide, hvad vi egentligt skulle bruge den til. Så den har bare stået og samlet støv i kælderen. Men nu har jeg fundet på at klippe en masse runde cirkler ud af forskelligt papir og tapet og sætte sammen til én stor cirkel, som så skal indrammes til lillesøsters værelse. Så jeg skal i alle yndlingsbutikkerne og finde papir. Glæder mig.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig så absolut glad indeni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...